Kinderactiviteit vuur maken en broodjes bakken
op Hof Espelo

Een lekker warm vuurtje stoken in de winter. Doe je mee? Kom dan woensdagmiddag 13 december naar Hof Espelo. Die middag organiseert Landschap Overijssel de leuke en leerzame kindermiddag ‘Vuur maken en broodjes bakken’. De kinderen helpen mee om een vuur te maken. Is het vuur goed warm dan bakken ze hier hun eigen broodje in. De middag is leuk voor kinderen van 4 tot ongeveer 12 jaar. De middag begint om 14.30 uur en duurt tot ca 16.30 uur.

Buiten is het koud, maar zelfs dan is er genoeg te beleven in de natuur. Om het lekker warm te krijgen, gaan de kinderen zelf een vuurtje maken. En als dat eenmaal goed brandt, is het tijd om op het vuur een broodje op stok te bakken. Dat smaakt vast heel goed! Ook zijn er voor de kinderen leuke en leerzame natuurspelletjes te doen waarbij ze hun oren, ogen en neus goed de kost mogen geven. Tip: trek warme kleren aan die ook vies mogen worden.

LO Broodje bij het vuur sFoto: Henrica de Joode

De kindermiddag ‘Vuur maken en broodjes bakken’ is woensdag 13 december. De middag begint om 14.30 uur en duurt tot 16.30 uur. Locatie is bezoekerscentrum het Koetshuis, Weerseloseweg 259 Enschede. Bijdrage is € 2,50 per kind. Graag contant betalen op de locatie. Vooraf aanmelden is niet nodig.

1 december 2017