Kinderactiviteit ‘Sporen zoeken’ Hof Espelo

Ben jij een echte speurneus? Doe dan mee met de kinderactiviteit ‘Sporen zoeken’ woensdagmiddag 18 april op landgoed Hof Espelo. Samen met vrijwilligers van Landschap Overijssel ga je in het bos op zoek naar allerlei dierensporen. Spannend en leuk! De kindermiddag is van 15.00 tot 17.00 uur. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Sporen zoeken in het bos is hartstikke leuk. Vind jij een uilenbal? Hoeveel verschillende pootafdrukken kun je vinden? En weet jij welk dier graag aan jonge boompjes knabbelt? Je leert het allemaal tijdens deze kindermiddag. Kijk ook eens goed achterom, welke sporen laat jij achter? Zo wordt wandelen in het bos een leuke en spannende speurtocht! Tip: trek stevige schoenen en warme kleren aan.

Spoor van een vosHet spoor van een vos   foto: Clifton Buitink

De kindermiddag ‘Sporen zoeken’ is woensdag 18 april op landgoed Hof Espelo. De middag begint om 15.00 bij bezoekerscentrum het Koetshuis, Weerseloseweg 259, de provinciale weg tussen Deurningen en Enschede. Vooraf aanmelden is niet nodig. Bijdrage voor de activiteit is €2,50 per kind. Graag ter plekke contant voldoen.

6 april 2018