Streek-eet-feest op Hof Espelo

Samen genieten van Twentse lekkernijen? Kom zondag 12 augustus naar het Streek-eet-feest op landgoed Hof Espelo bij Enschede. Proef lokale producten, geniet van muziek op het erf. Voor kinderen is er het vernieuwde Klauterwoud en worden er pannenkoekjes gebakken. Het Streek-eet-feest is van 11.00 tot 17.00 uur. Toegang is gratis.

LO posterEetFeestHofEspelo s2

Lekkere streekproducten en muziek. Daar draait het om tijdens het Streek-eet-feest. Een gezellig evenement voor het hele gezin. Op de streek-eetmarktje proef je bijzondere Twentse producten als bier, kaas, jam en vergeten groenten. Kinderen kunnen naar hartenlust spelen in het Klauterwoud. Een traditionele accordeonist zorgt voor muziek. Bij het Koetshuis van Hof Espelo is koffie, thee en ijs te kopen kunnen de allerkleinsten zich vermaken in het dierenhol. Vanuit Hof Espelo vertrekken verschillende mooie korte en lange wandelroutes. Het Streek-eetfeest is leuk voor het hele gezin.

Het Streek-eet-feest is zondag 12 augustus van 11.00 tot 17.00 uur. Locatie is landgoed Hof Espelo bij bezoekerscentrum Het Koetshuis aan Weerseloseweg 259, de provinciale weg tussen Deurningen en Enschede. Bezoekerscentrum Het Koetshuis is open van 11.00 tot 17.00 uur. De middag is gratis, alleen voor de kinderactiviteiten is de bijdrage € 2,50 per kind. Deze middag wordt mede mogelijk gemaakt door de inzet van vrijwilligers, provincie Overijssel en de Nationale Postcode Loterij. Kijk voor meer informatie over deze en andere activiteiten van Landschap Overijssel op www.landschapoverijssel.nl.

27 juli 2018