Wijkracht logo

Een goed gesprek, maar met wie?

Welzijn Ouderen Hengelo (onderdeel van Wijkracht) is gestart met Gespreksmaatje. U wilt graag praten met iemand over belevenissen in uw dagelijks leven, uw hobby, uw vroegere werk, reizen die u gemaakt heeft, het kunnen allerlei onderwerpen zijn die u interesseren. Maar u heeft niemand (meer) in uw eigen omgeving of u heeft moeite om een geschikte gesprekpartner te vinden. Iemand om verhalen en gedachten mee uit te wisselen die u (beiden) interesseren. Gespreksmaatje kan dan wellicht iets voor u betekenen. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Als u zich aangemeld heeft voor Gespreksmaatje neemt een vrijwilliger contact met u op over uw wensen en verwachtingen. Is een geschikte gesprekspartner gevonden, dan volgt een kennismakingsgesprek tussen u en uw nieuwe gespreksmaatje. Hierna bepaalt u zelf waar en hoe vaak u elkaar wilt treffen. Na drie maanden neemt de vrijwilliger weer contact op om te horen of het contact naar wens verloopt.

U kunt zich aanmelden voor Gespreksmaatje door te bellen met Wijkracht (088) 945 57 22 of een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

1 februari 2019